Twitter Tantrum (krajnje je vreme bilo)

Bilo bi idealno kada bi ovaj tekst mogao da stane u jedan tweet, ali avaj. Moraćemo ovako. Ovih nekoliko blogoispada što slede možete posmatrati kako god želite. Možda će ih neko prepoznati kao kritiku, kao prozivku, kao hejt, ili neki malecki tutorial. I don’t give a damn.
Dakle… Krenimo redom.

Nambr uan: #FF

Ima li lepšeg osećaja, nego kada osvane petak, a vi se ulogujete na Twitter. I, naravno, kao svaki ego-manijak prvo overite „mentions“. I onda gledate te silne tvitove u kojima pored vašeg cenjenog nadimka stoji #FF. Ili #PP. To mu izgleda dođe kao neki orden, šta li. A tviteraš voli da bude okićen kao general Crvene armije kada su #FF mentionsi u pitanju. Nije sramota biti tašt. Ali je problem što se #FF-ovanje u lokalnoj tvitosferi svelo na ono „ja tebi vojvodo, ti meni serdare“.

rag

Ljudi, mi smo mala zajednica. Svi se znamo, svi se međusobno pratimo. Ne razumem svrhu #FF-a, osim ako se ne skreće pažnja tvitosfere na neke nove, neafirmisane i nedovoljno praćene tviteraše. Glupo je da se međusobno prozivamo svakog petka, kada se već pratimo. A s tim u vezi:

Nambr tu: RT

Ima još jedna stvar koja mi „skače po džigerici“. Recimo, X, deo škvadre, aktivan tviteraš, objavi nešto. Nebitno šta je u pitanju, informacija, link, blog. I onda skoro cela škvadra počne da retvituje. OK, ’ajmo redom. Prvo, već se svi pratimo. Pre nego što rešiš da copy&paste-uješ X-ov tweet, i samo nalepiš RT ispred, razmisli da li je to zaista neophodno, tj da li misliš da smo mi ostali ćoravi, pa nam je promakao originalni tvit? Ako smatraš da je neophodno, ili želiš da naročito skreneš pažnju na taj tvit, onda iskoristi dugme „retweet“ koje su izmislili mudri ljudi iz Twiter HQ-a i smanji šum na timeline-u.

Ali neeeee… svi mi volimo mentions, zar ne? Šta mi vredi što će tamo neko da me retvituje, ako ja to ne vidim u svom timeline-u i međ’ mentions-ima? Stvarno? STVARNO?

Nambr tri: celebrity RT

OK, već je davno apsolvirano da se prdež celebrity face najglasnije čuje, zato što ga svako retvituje. Vau, Coelho je napisao ovo, kako je on mudar, sad ću da ga retvitujem! Dokazati da pored tvitovanja umem i da čitam beletristiku! I tako ću se pridružiti hiljadama onih koji će takođe da ga retvituju! Ah, to zajedništvo, taj duh retviteraškog Twittera! Kakav bljuv i ogav.

Daleko od toga da sada zauzimam neprincipijelan stav i pljujem sam koncept praćenja Twitter naloga poznatih ličnosti. I sama pratim nekoliko njih. Evo, recimo, pratim Lily Allen. Ali to ne znači da ću da retvitujem njen tvit o tome kako je svog psića vodila kod bihejvioriste, i kako je isti zaključio da su druge kučke ljubomorne na njeno mezimče. Pa šta? Koga briga?

si

Nambr for: akcijašenje

Da se razumemo, [hitno] ili [urgent] bi trebalo staviti u metalnu kutiju, poklopljenu tankim slojem stakla, pored koga stoji napomena: „koristiti u krajnjoj nuždi“. Kao kada je nekome frka na timeline-u (zdravlje, krv ili novac za operaciju, lekovi, nestala lica i ostale stvari koje predstavljaju vanredne događaje koji zahtevaju urgentnu pažnju i akciju tviteraša). Za sve stvari manje važnosti, koristite „please RT“ na kraju.

Što se globalnih akcija tiče, batalite me sa raznim twibbon-ima, čestitanjima rođendana Mandeli i ostalim glupostima. Šta, hoće li vaša promena avatara na Twitteru zbog zemljotresa na Haitiju promeniti nešto? Ne. To će samo pokazati jednu stvar, a to je, da citiram Jewel: „You were fashionably sensitive, but too cool to care.”

Nambr fajv: corporate tweets

OK, nemam ništa protiv da pratim “korporativni” tj poslovni nalog kakve firme na Twitteru, naprotiv. Ali nekako volim da znam da iza tog naloga nije bot, već živ čovek od krvi i mesa (to se valjda podrazumeva, LOL) koji će rado da vam izađe u susret i odgovori na svako pitanje koje imate. S tim u vezi, da ne ispadne da je ovo hejt-blog, moram da pohvalim tri naloga: @wtfjeans, @adriahost, @HBOAdria . Ima ih još, ali ova 3 predstavljaju izuzetne primere kako treba tvitovati za posao.

Nambr siks: gradonačelnici

Tvit da je Pera Perić postao „mayor“ neke picerije u nekom gradu u kome nikada nisam bila mi uvek ulepša dan. To saznanje je nešto što se ne može kupiti novcem. Irony mode: OFF. Taj tvit bi ostao arhiviran u nekoj fioci velikog mozga da sadrži kakvu dodatnu informaciju, tipa „odlične veganske pizze“ ili „lasagne su uber-bljuv“. Ovako – who cares? No, really, WHO CARES? I, konačno…

Nambr sevn: unfollow

Logičan završetak ove priče. IMHO, unfollow je sjajna stvar, bio on privremeni ili definitivni. Brate, sestro, ako ti se ne dopada kako neko tvituje, unfollow i gotovo. Maločas sam napravila mini „seču knezova“, a pokolj još uvek nije gotov. Ovo je tek prva eliminaciona runda! :D Be afraid, be very afraid! :D

Na kraju, jedna bitna napomena: ceo ovaj tekst sam napisala iz prostog razloga što je Twitter prepun sjajnih likova. Molim da svaka kritika bude shvaćena kao dobronamerna, pošto ono što ne valja nikada u životu nisam kritikovala ad hominem, već sam se trudila da sagledam u širem kontekstu. Šum na Twitteru sam po sebi uopšte nije loša stvar, ali ako ima smisla. Ne smeta mi ni chatovanje preko timeline-a, komentarisanje događaja, emisija, sportskih prenosa… (Naravno, ukoliko neko preko računara pusti tweet u fazonu „Šta je sinoć uradila Zvezda?“ ili neki sličan biser, dobija momentalni unfollow. Ako umeš da pustiš tweet, a ne umeš ili te mrzi da koristiš google, ne znam o čemu možemo da pričamo, jel’ tako?).

Šum je odraz naše ličnosti. Nismo valjda svi spammeri? :D

A ako ste se slučajno osetili nelagodno tokom čitanja ovog teksta, poslušajte Carly sa početka. You’re soooo vain… I bet you think this blog is about you, don’t you, DON’T YOU? :D

Post to Twitter

Comments 24

  1. rade wrote:

    so true.

    Posted 30 Jul 2010 at 7:32 pm
  2. dijica wrote:

    Ja sam više puta prepričala šta radi Kim Kardashian, a jednom sam čak RT-ovala i Jenna-u Jameson kad se ova potonja bila nešto razočarala u TW i rekla “a svi u p. materinu”. Na svom maternjem af kors :D
    Na stranu to što sam po dolasku na TW, dok je još trajala moja zaljubljenost u isti, spamovala poprilično TL, uglavnom chatujući sa prisutnima. Prošlo me, mada mi se čini da nekima fali ta verzija mene, al’ jbg, sad sam upgrade-ovala svoju Twitter personu i to vam je što vam je ;)
    Koelja ne mog’ očima da vidim, žali Bože onol’kog drveća posečenog da bi se objavile njegove mudrolije, nadam se da je u pitanju reciklirani papir. Al’ ko voli, neka ga citira. Preživeću.
    Još nikako da provalim šta je poenta tweetova kad nam neko daje koordinate svog WC-a u kome se nalazi upravo na poslovima sranja. Al’ dobro.
    Što se tiče “dođem ti-dođeš mi” RT-ovanja, ne bih da komentarišem – vidi se. A vidi se i uvlačenje, al’ i to je ljudski.
    O retweet button nisam mislila na taj način, al’ počeću da mislim, možda i drugi nisu svesni te razlike, pa ti hvala što si ovo rekla.
    P. S. Sis, zaboravila si da pohvališ personu koja vodi nalog InformacijaRS :P :D
    P. S. 2 U pravu si za sve, al’ jbg, neki će te pogrešno shvatiti, a neki će reći “ti ćeš da mi kažeš” i tol’ko. :)

    Posted 30 Jul 2010 at 8:41 pm
  3. Džejn wrote:

    Haha, trebalo je da stavim “Don’t let me be misunderstood” kao uvodnu pesmu, ali šta’š, volim da pesme biram prema sentimentu! :) ))

    Šalu na stranu, dok ne krenem na godišnjak, skroz sam u #ThisIsSpartaaa fazonu. Ubijam komarce, followere, bacam hejt. Džejn se saginjati neće! :D

    Posted 30 Jul 2010 at 9:01 pm
  4. Predrag Supurovic wrote:

    Meni su najsmesniji linkovi koji broje RT i #FF pa ako yakljuci da si ga slabo RT i #FF-ovao, nece vise ni on tebe.

    Kamo srece da je vise takvih, pa da se RT i #FF svedu na nesto stvarno zanimljivo :)

    Posted 30 Jul 2010 at 9:05 pm
  5. SadClown wrote:

    Meni su mnogo smešniji ljudi koji moraju SVAKOG petka da pobroje SVE ljude sa kojima su u nekakvoj komunikaciji. Pa se to razvuče na 3, 4 tvita često. Mislim, wtf? o.O Na stranu to što smo, kao što Džejn reče, zajednica, ali ubeđen sam da poenta #FF-a nije u tome. Baš naprotiv, mene su mnogo draži #FF mentioni bili kada neko tog petka samo mene spomene. Ako ti neko znači, ako stvarno želiš da skreneš pažnju na nekoga, nemoj ga trpati među 300 drugih usernameova, kriješ drvo u šumi. Spomeni jednu osobu, naglasi je, izdvoj je, kaži mi zašto treba da je pratim.

    Retvitovi… Može se slična analogija kao i sa #FF-om povući. A ovde su mi posebno interesatni ljudi koji retvituju (i paralelno po FB-u lajkuju) SVE. Tu se nekako posebno izdvajaju linkovi i stranice vezane za PR, social media i slične “kul” stvari. 50% tviteraša se bavi time ili sličnim stvarima (manje ili više uspešno). Šta onda ona druga polovina tviteraša ima da se oduševljava time ako ih to ne interesuje? Sad ako neki moj drugar ima blog posvećen uzgajanju paradajza u severnoj Libiji, je l’ ja sad treba sav srećan stalno da retvitujem i lajkujem njegove tekstove? Smešno.

    Akcijašenje… Nekako mi prvo pada na pamet stavljanje onih zelenih avatara kad je bila frka u Iranu pre godinu, dve. Eto, odmah im svanulo kako smo pozeleneli.

    To su neke stvari koje meni idu na k. ali, eto, ti si se setila da ih izneseš.
    Korporativne tvitove ne pratim. Ende.
    A nambr siks i sevn su ti kontradiktorni ;)

    Posted 30 Jul 2010 at 9:45 pm
  6. Deda wrote:

    Jos nijednom nisam #FF, ali u zadnje vreme redovno skrenem ljudima paznju da ih sve pratim podjednako. Nikome nisam uzvratio i to od prvog trenutka…
    Slazem se sa mnogim stvarima, ali se i ne slazem sa nekim iako su realne, stvarne i najiskrenije.
    Fora je sto svakoga dana pristize gomila ljudi koja isprobava Twitter, lupetaju kojekakve gluposti, dopisju se, psuju se i svasta nesto, a iskusnijim twitterasima to smeta i nemaju zivaca za takve nebuloze i neznanje.
    Twitter nije isto sto i FB… Dolazak na Twitter je tezak, ulazak u “krug” je tezak,prihvatanje je tesko, pa mnogi brze odustanu od twitovanja nego sto su krenuli sa istim…
    Ako je neko spamer, onda sam to ja, ali cesto uzivam u tome, uzivam da me unfoluju “veliki” i da uzivam sa onima kojima ne smeta moje spamovanje.
    Jedina stav koju redovno potenciram jeste ta da , kao i u blogovanju, danas je jedan Dou moj prijatelj, sutra je drugi Dou moj prijatelj, i sve tako…Ali ja ne blogujem, twitujem samo zbog mojih prijatelja, nego i zbog mog uzivanja, mojih potreba, mog posla i slicnih zahteva …
    Kada si izasla sa neta na par nedleja , zamalo da se i sam diskonektujem, ali su potrebe prevagnule.
    Jedino sto sam uspeo je da smanjim broj twitova, da smanjim svoj ugodjaj na twitteru, da se ne zamaram kojekavim intrigama i spamovanjem samog sebe kojekavim glupostima…
    Eto, potrefila si me ovim odlicnim ( uvek ) teksotm duzine preko 140 karaktera i udjoh u komentarisanje , tj. blogovanje sa uzitkom…

    A da, sad sam se setio: pa lakse je retvitovati nego ostaviti komentar na blogu duzi od 140 karaktera i pritom se ne izviniti zbog duzine jebanog komentara…
    Eto ti jos jedan stavka, ali za blog…
    Znaci: da, da, svakako sam nacinio taj napor i procitao ceo tekst…veruj mi, pa retvitovao sam ga i skiniuo “duznost” sa sebe…
    Jebote koje proseravanje, ali je tako.
    Neka me demantuju …

    Odoh da uzivam :P Pozdrav za sve tvoje citaoce i retvitace na twitteru…
    ps. dosao sam na blog sa agregata, ne sa dr.mreze,lol

    Posted 30 Jul 2010 at 9:46 pm
  7. Džejn wrote:

    SadClown
    Čekaj, bre, kako su mi siks i sevn kontradiktorni? :) Kada bolje razmislim, prvih šest tačaka su uvod u sedmu. :) Mislim, svi mi ponekad praktikujemo neke od ovih stvari, ali treba imati meru. :D

    DedaBor
    Joj, Deko… Ti i spamovanje. Ajd, nemoj da ti sada kažem nešto ružno, ja sam fino čeljade. :)
    Meni nije spamovanje ako neko četuje preko Twittera, nebitno koja je tema. Niti mi je četovanje ako neko linkuje 20 YouTube spotova za 30 minuta. Spamovanje je, primera radi, kada neko ponovi maltene identičan tvit po 5-6 puta.
    Recimo, meni su tvoji #ljubaaaav tvitovi super fora, tvoj zaštitni znak, i uvek me oraspolože.

    Nego, nikada ne bih unfollowovala nekog novajliju, naprotiv. Kada spazim “svežu krv”, oraspoložim se, ali stvarno. Novi ljudi, nove ideje, naravno da im se tolerišu početničke greške.

    Na kraju krajeva, lako je kada se Twitteru pristupa preko nekog klijenta, tipa TweetDeck. Pa podesiš filtere, milion sitnica… Ali zamisli kada otvoriš timeline sa mobilnim telefonom… Tu se časnog krsta ne zna, tek onda provališ koji je to haos… :)

    Posted 30 Jul 2010 at 9:55 pm
  8. dezareo wrote:

    Ja volim da retvitujem twittove drugih ljudi koji mi se svidjaju i tu se ne slazem sa tobom. Sto se tice twittova u vezi toga sto je npr. zvezda pukla sinoc od Slovana i to je jedna vrsta dogadjaja koja se treba prokomentarisati jer polovina twitterasa iz Srbije navija za Partizan, polovina za Partizan i tu moze da se napravi “lepa prozivka” na twitteru. Nisu svi geekovi na twitteru koji ne prate sport, ima i nas normalnih koji volimo sport i o njemu pricamo na twitteru.

    pozdrav

    Posted 30 Jul 2010 at 10:01 pm
  9. SadClown wrote:

    @Džejn
    Pa kontradiktorni su. Ako neko neko smara sa koordinatama i mayorima, umesto da mu držiš vakelu (nambr skis), unfollowuj ga (nambr sevn) :) (ovo “unfollowuj” izlgeda kao neka poljska reč xD )

    Posted 30 Jul 2010 at 10:02 pm
  10. dezareo wrote:

    I jos jedna stvar, od ovog Dedinog komentara moze da se napravi citav jedan blog post, Deda Deda tako se ne komentarise blog post koji citas :) ha ha ha

    Posted 30 Jul 2010 at 10:08 pm
  11. Džejn wrote:

    SadClown
    Pa to ti kažem, istom logikom unfollow mogu da primenim i za prvih 5 stavki, ne samo za šestu. :) Uostalom, daleko bilo da ću nekoga da eliminišem zbog jednog “gradonačelnikovanja”, ali ako se više faktora akumulira, pa brate… Moraću detaljno razmotriti stepen twitter srodstva… :D

    Dezareo
    Ma ne, pogrešno si razumeo. Nije RT-ovanje toliko sporno, već način na koji se to radi. Postoji dugme retweet. Primera radi, Žika pusti zanimljiv tweet. I onda ga Laza, Mika, Pera i Sima RT-uju. I meni iskoči ukupno 5 tvitova sa identičnim tekstom. A korišćenjem “retweet” dugmeta, pojaviće se samo jedan tweet, i to Žikin, a Laza, Mika, Pera i Sima će biti sitno potpisani kao retweeteri. Mnogo je urednije, u tome je stvar.
    A što se sporta tiče, ni tu se nismo razumeli. Nije sporno komentarisati sportske događaje, naprotiv. Problem su glupi tvitovi. Ovo sa Zvezdom sam dala kao primer. Pored živog Google-a, neko se preko timeline-a raspituje za sportski rezultat – to je lenjost.

    Posted 30 Jul 2010 at 10:09 pm
  12. Deda wrote:

    ..po @dezareu ceo twitter navija za Partizan!!!

    @Dzejn
    i ja volim svezu krv, ali i da retvitujem sto i se svidja, a mrzim 5.6 istih tvitova..( ja iste tvitove twitujem na drugaciji nacin, ali to je iskustvo i znanje,lol :P )

    Ajd :)
    Ljubav, muzika i sve nesto lepo ( ceka me baba … ) :P

    Posted 30 Jul 2010 at 10:11 pm
  13. SadClown wrote:

    E-e-e-e-e-ee, setio sam se još nečega…

    Ljudi koji lajkuju svoje statuse i linkove po FBu xD

    Posted 30 Jul 2010 at 10:26 pm
  14. dezareo wrote:

    @dzejndou – ok, tako je vec jasnije :)

    @deda -navijam za Partizan i to je fakat – Ljubav, Partizan i sve nesto lepo :)

    Posted 30 Jul 2010 at 10:47 pm
  15. drveni advokat wrote:

    To što si ti sada uradila, ja sam davno obavila. Struktura ljudi na twitteru se drastično promenila. Nekada je to bila mala zajednica ljudi koji se međusobno znaju i poštuju, lepo druže i pomaži, a sada mi sve viš liči na ostale socijalne mreže, gde se sve svodi na traženje i pronalaženje partnera. Nadam se da grešim.

    Dodala bih na sve ovo, da mi takođe smeta chat/kojekakvi prenosi koječega na twitteru, ok je ponekad, ali svakodnevno . . . mislim da prevazilazi granice prostojnosti, kao što ti danas rekoh u sms poruci. Jer mi time ljudi nameću svoj privatan razgovor/doživljaj nečega na šta nisam htela da odem (još gore ako sam htela a nisam mogla), a direktno izbacuju velik broj twittova drugih ljudi koji u tom momentu nisu zastupljena na time line-u u tolikoj meri.

    I poslednje, ono što me dovodi do momentalnog unfollow-a je kada ne dobijem povratni twitt na nekoliko mojih direktno upućenih. To smatram nepoštovanjem.

    Posted 31 Jul 2010 at 12:10 am
  16. SoraZG wrote:

    Mislim si ja, kada bi se svi pridrzavali onoga sto svi predlazu, da Twitter nije za ovo ili ono, da se na njemu ne radi ovo ili ono, on bi bio jedno jako, jako dosadno mjesto :)

    Posted 31 Jul 2010 at 9:10 am
  17. Moo wrote:

    Sladak post, ali tviter je u njemu precenjen :-) )

    Dodajem jednu stvar koja mene nervira, a nije pomenuta ovde: povezani twitter i FB nalozi, pa mi se isti postovi pojavljuju na oba time-linea. Još ako je u fazonu “sad sam online, daj sve da istresem iz sebe”, onda mi je to kao spam. Tako sam unfollowala, na primer, Brezaka Brkana. Ništa lično, jednostavno, više nisam mogla to da istrpim. Ako bude nešto vredno pomena, mislim se, već će neko RT. :-) ))

    Kultura korišćenja servisa se ne može uterati. Ili si kulturan i uviđajan, ili nisi.

    Uzgred, ja sam do ovog posta došla zahvaljujući gomili RT’s :-) ))

    Posted 31 Jul 2010 at 9:29 am
  18. ipopic wrote:

    Super blog post,evo – preko retweeta sam saznao za njega a i za tebe. Koliko god twitter bio mala zajednica nije baš da svi prate sve.
    Jasno, glupo mi je da ja radim RT nekoga tko ima 5 puta više followera od mene ali ima i izuzetaka.
    Apsolutno se slažem da je ovakav format #FF-a potpuno bezvezan. Ne sjećam se kada sam ikoga počeo pratiti jer je bio spomenut u bloku s hrpom drugih twitteraša. Svakih par tjedana kada mi se sprcne da napravim #ff/#pp bar pokušam to personalizirati ili u 140 znakova obrazložiti zašto mi je ta i ta osoba zanimljiva.
    A najluđi su mi oni koji retweetaju tweetove u kojima su ih spomenuli na #ff listi.

    Kod RT-ova mi diže živac kada ne uredi barem malo tekst pa onda od RT-a ispadne kupus kao npr.

    RT @pero RT@luka RT@ana nešto vrijedno reteetanja {RT pls!} /via @marko

    Ako ti je to već bitno retweetati zašto ja moram znati preko kojeg lanca je to došlo do tebe?

    I da, obožavam globalne filtre u Tweetdecku tako da mogu u potpunosti blokirati foursquare,gowallu, punkt ili u što su već zapakirali isto govno.

    I za kraj – najbolja stvar kod twittera je da je u potpunosti u tvojim rukama kakav će ti timeline biti.Ako ti je dosadan, pun spama, reklama botova – sam si ih odabrao pratiti i vrlo lako ih možeš i prestati pratiti.

    Posted 31 Jul 2010 at 9:46 am
  19. Dragan Varagić wrote:

    Veoma koristan tekst, zato sam ga i preporucio (RT) preko Twt… ;)

    Posted 31 Jul 2010 at 12:55 pm
  20. dijica wrote:

    E, je l’ mogu ja da kažem, a da ne budem spaljena na lomači da ni FB nije tako loš :P :D :D U prevodu, priča o elitizmu Twittera u odnosu na FB je već pomalo smarajuća. Ima razlike, ali ne uvek u korist twitter naroda.
    Drvce, ne čini ti se, ili nas je onda dve kojima se čini baš to što si napisala :)
    Mislim da je Andrić rekao nešto kao da nas ne vuku ka grobu, nego nas guraju od pozadi, ovi novi što dolaze. Htedoh reći time da je došlo do smene “generacija” na Twitteru i to je ok.

    Posted 31 Jul 2010 at 5:00 pm
  21. Cyber Bosanka wrote:

    Zanimljiv post, definitivno. Rekla si mnogo stvari koje misli većina samo neće svi da kažu glasno šta ih sve nervira jer bi mogli postati nepopularni :) Ja #FF ne koristim, ne da mi se. Zanimljive tviteraše već nekako upratim i bez toga. Imam pun timeline ali nekako sam naučila da skeniram pogledom i vidim samo ono što me zanima :) Posebna tehnika, vjerovatno :)

    Posted 01 Aug 2010 at 8:50 am
  22. etotako wrote:

    Pojma nemam o cem pricas :)
    Bila korisnih istog, cirka nekoliko dana. I to je to.

    Posted 02 Aug 2010 at 10:51 am
  23. Iva wrote:

    Imam malu zamerku. Uber nije dovoljno zlo, mora da bude über, jer ništa na svetu ne doliva z na zlö kao jedän döbar ümlaüt. Muahahahaha!

    Sa svim ostalim se slažem. Dok se do sad nisam mnogo tvitovala sa srpskom i lokalnom bandom (što beše grdna greška…sad, tokom 2009. sam bila baš rastrojena :s), na Twitteru sam godinama i svaki čas nalećem na budale. Nažalost, znam manipulatora u pls RT fazonu koji nema šta ne bi učinio da mu sajt bide popularan, a nema ni sadržaja na istom, pitanje je dana kad će mu Google skloniti domen sa svih javnih listinga…tako da mi je istih puno ono što nemam.

    Ne slažem se sa nekim zamerkama ipopica, bar ne kad se vode polu-komercijalni, polu-entuzijastički nalozi. Nažalost, ljudi vole da se osete važnima i ponekad im je samo to potrebno da bi se pokrenuli i učinili nešto za samu zajednicu/krug korisnika sajta.

    Posted 15 Aug 2010 at 5:42 am
  24. sopran87 wrote:

    Sto se mene tice, najbitnije je da me ne smara neki imbecil sa promovisanjem nekog djubreta, bot da ne pominjem. Twitter je za mene jako bitan jer nisam imao prilike da vidim ovakvu razmenu informacija do sada. Sve je sazeto, nema suvisnih gluposti, ustvari sta ja pricam kad si sve lepo napisala :-)

    Posted 22 Aug 2010 at 8:05 pm

Trackbacks & Pingbacks 1

  1. From Tweets that mention Džejn’s Two Cents - Twitter Tantrum (krajnje je vreme bilo) -- Topsy.com on 30 Jul 2010 at 8:53 pm

    [...] This post was mentioned on Twitter by Marija Spasojević, Džejn Dou and Ivana Jovanović, Ana Jovanovic. Ana Jovanovic said: E baš ću da te RTujem, hejterko jedna <3 RT @dzejndou: sa DžejnDouDotKom // Twitter Tantrum (krajnje je vreme bilo) http://is.gd/dTgJ4 [...]

Post a Comment

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *